четвъртък, 11 юни 2009 г.

„Да спасим мъжа”

Нали знаете агресивната реклама на Каменица – „Да спасим Мъжа”?
Отпред върви един мъж с волево лице, което идва да покаже, че мъжът е не човек, а стомана. Сигурно въздишат по него жени. Аз обаче си харесвам Пухчо-то с белия чаршаф и тъжни очи, който подтичква най-отзад.
Когато истинския Мъж е заплашен, ние в Каменица казваме – Стига.
Когато истинският мъж е в опасност, ние в Каменица казваме „Не”.
И рекламата продължава:
Няма да пия нищо синьо, да се мажа с крем и да чета менюта
Няма да й дам дистанционното
Няма да разхождам пудела или
да поливам цветята
Няма да гладя дънките си, да пазарувам в Мол-а,
Да ходя на годишнини и да се обаждам на тъщата
Няма да питам за посоката
Да ползвам конец за зъби
Да чета инструкции и да измия колата си
Да гледам романтични комедии
Няма да я чакам цял час
Няма да предам приятелите си!
Да отворим Каменица, да спасим Мъжът.

Предлагам ние, жените да не пием Каменица! Като знаем какво защитава тази марка бира - мъжът, който не уважава тъща си, който не си чисти зъбите, който не обича пудели, не обича цветя, кара без посока, който не може да чака любимата....

И какъв ли е този Истински Мъж? И при това в опасност?! Това определено е образът на балкански Робинзон.


Само че на мен ми идва отвътре :

Когато жените са в опасност, ние във Винпром казваме „Стига”.
Когато истинската Жена е заплашена, ние във Винпром казваме „НЕ”.
И декларираме:
Няма да пускам ризите му в пералнята
Няма да простирам дрехите му
Няма да гладя панталоните му
Няма да му готвя
Няма да се грижа сама за децата
Няма да чистя жилището
Няма да му дам да гледа мачове
Няма да търпя пиянските му свади, като се върне късно
Няма да търпя да се заглежда по чужди жени
Няма да се обаждам на майка му
Няма да слушам музиката, която си пуска
Няма да предам приятелките си!
Да отворим сухо бяло вино, да добавим лед, да спасим Жената!

7 коментара:

  1. Много свежо и приятно контра-предложение. На мен ми харесва идеята на Каменица, в интерес на истината. Поне е нестандартна и разбуни духовете. А вие, Диана, можете да предложите идеята си на Винпром, пък да видим дали ще можем да гледаме отговорът на жените по телевизията :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ха-ха! Благодаря ви за предложението! Нямам ангажименти към Винпром, но мога да помисля.

    ОтговорИзтриване
  3. А аз предлагам:
    Щом ще продължиш без посока, няма да си чистиш зъбите и няма да ме чакаш - ще живееш с майка си!

    Представях си нещо подобно на това, което си написала, за рекламата на Загорка Голд, въпреки че това изобщо не може да се нарече бира :-)
    Загорка отдавна има да се реваншира на Каменица за една провокация в стара реклама :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Извинявай, но това е доста тъп ход. Щом не можеш да приемеш, че тези неща се случват и контраатакуваш с глупави изказвания, значи нещо си обидена или от начина си на живот или от някой МАЧО!

    Аз сам си пускам пералнята почти толкова често колкото и приятелката ми.

    Всъщност доста често простирам дрехите и на приятелката ми и на сестра и и на майка ми...

    Панталоните си ги гладя когато няма кой, или жените ги помързява

    Аз готвя! Много. Всеки ден поне по 2 пъти. Пици, гювечи, кюфтета, салати, бекони с яйца, спагети, лазаня, ребра с картофи, пиле с ориз, свинско със зеле и всичко останало, което обичаме

    Нямам деца...

    Тя и без това не чисти, че аз ли

    Аз НЕ гледам мачове. Тя гледа

    Като се върна късно пил, съм най-милия човек на света

    Естествено, че ще се заглеждам. Да не са ми вързани очите. Вие като мине някой Здравко покрай вас не се ли заглеждате.

    Изобщо не ми дреме ще се обажда ли или не.

    Пускам си музиката със слушалки.

    Много ясно, че никой няма да предава приятелите си.

    И все пак ще пия Каменица, щото съм си мъж и си обичам бира лятото (зимата само вино)

    Не говорете тъпо - генерално. Това е реклама и цели да буди интерес към продукта. Но че вие се обиждате от нея говори много повече за вас, отколкото за нещата, които се твърдят в рекламата

    ОтговорИзтриване
  5. Не съм анонимен казвам се Евгений Кулик роден съм в Русия живея в Пловдив и това си е лично мое мнение но според мен в рекламата на Каменица не се обръщат към жената а към момчетата които (както повечето мъже) се превръщат в педе*аси.Със цялото ми уважение към жените и към публикатора на тази тема: НЕ ОБИЖДАЙТЕ МЪЖЕТЕ!!! със уважение Евгений Кулик,Пловдив 19 г.

    ОтговорИзтриване
  6. Евгений Кулик, ти не си усетил хуморът в написаното - това е просто една шега!

    ОтговорИзтриване
  7. imam ideq za reklama na kamenitza i smqtam s neq da sloja krai na spora muje/jeni, sprete veche s drazgite, vsichki shte budem dovolni stiga da mi oburne vnimanie nqkoi. Kude moga da "spodelq", nqkoi ako pomogne shte go izjiveem euforiqta zaedno!!!!

    ОтговорИзтриване