петък, 1 април 2011 г.

Аптечни неволи


Светът е оцелял, защото се е смял :))

По случай 1 април намерих това в интернет - забавлявайте се!


Пациенти в аптеката:
- Ъъ, дайте ми един Индезит, от 10 ако може.
***
- Дай, едно от ония, дето като го хвърлиш във вода вика “Фъш”
***

- Дайте ми един ГЛИСТЕР аналгин.
***
- Може ли едно за кръвно на "Паткафарма" = "Чайка фарма".
***

- Може ли хапчета за изрусяване на мозъка.
***
- Километър за температура
***
- 2 бисерчета фамотидин
***
- Зелени хапчета за епидемия
***
- Вие същата аптека ли сте, където я търся?
***
- Този аналгин където ми го дадохте, може ли да го развалите?
***
- Наш Иван е много болен. Ката си сложил темпериметъра, да си премери темперакурата, и като го извадил.... и като го погледнал.. 40 сантиметъра!
***
На тема БЛИСТЕР:
- Глистер
- Глистче
- Бластер
- Кора
- Дай ми две люспи аналгин и една люспа антистенокардин
- фолийце

****
- Може ли едни хапчета за секс "подагра"
***
- Калиев хиперкомбинат
***
- Капкометър
***
- От зелената рецепта ми дай седалгин ООН
***
- Копчета за хлебарки имате ли?
***
- А калиев сперманганат имате ли?
***
- дай 1 блистер от ония моите на шайкафарма
***
- Какво е разписанието на това хапче?
***
- Дай 2 колдрекс макс фактор
**
- Дай лакалут за вагинална промивка = лактацид за вагинална промивка
***
- 1 кантонерка аналгин
***
- Шмелник байкалски
***
- Презерматив
***
- Клиент пита аптекар къде да постави свещичките, а той му отговаря: в аНУСА. След малко клиентът се връща с две течящи от носа му свещички и пита какво да прави.
***
- Витамин С на скилидки продавате ли?
***
- Парацетамол на активия!
**
- Паста за зъби плака луд?
**
- Имате ли дефлориращ сапун на Dove
***
- Хлорофил на таблети против кариес
***
- Една кутийка презервативи Дюрасел ***
-Аспирин? - Колко? - За 80 кила чушки.
***
- Eдин аспирин узо че ме цепи главата
***
Разговор между клиент от мъжки пол и фармацевт:
Клиент: - Извинете, бихте ли ми дали една таблетка Трибестан!
Фармацевт: - Бих могла да Ви дам една таблетка Виагра или Левитра.
Клиент: - Аз искам Трибестан, не се нуждая от продуктите, които ми предлагате. Налага ми се да пътувам със самолет, а ми става лошо.
***
- Имате ли Спермадекс и Курватол?
***
- А чорап за разширени вени за ляв крак до коляното?
****
- ЧЛЕННИК БАЛКАНСКИ
***
- Бушони за уши имате ли?
***
- хапчета за заплес (запек)
***
- Можете ли да ми поправите "черчеветата" на очилата?
***
- Вагинални таблетки за през устата
***
- Шишенца за цокане
***
- Обезчестяващ спирт



Ако постът ви харесва, кликнете за одобрение:)

11 коментара:

  1. нееееее...
    Само не ми казвай, че това е истина ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Спирам си хапчетата за заплес, щото заради тях съм изтървала чудесата на генетиката. :) Анусът и вагината се преместили на лицето, дефлорирането станало рутинна хигиенизираща процедура и (каква радост за жените!) някои работи вече издържат повече в бойна готовност, захранени от "Дюрасел". :D

    ОтговорИзтриване
  3. Ох, седя и се хиля с глас, сълзи бърша и хълцам... :)))

    ОтговорИзтриване
  4. И аз много се смях, затова го поместих :))
    "Паста за зъби плака луд" - побърках се от това

    ОтговорИзтриване
  5. И аз искам чорап за разширени вени за ляв крак до коляното, пък!
    :)))
    ...и половин люспа аналгин, ако може...
    :)

    ОтговорИзтриване
  6. Nightwish El , имаш ги :)) а Хлорофил на таблети против кариес ????

    ОтговорИзтриване
  7. добре де, в крайна сметка разбра ли се разписанието на тея хапчета, че ми омръзна да ги изпускам?

    ОтговорИзтриване
  8. totenlicht, недей така, да ги изпускаш :))

    ОтговорИзтриване
  9. :-) и аз много се смях :-)
    - хапчета за секс "подагра"
    Много забавно - благодаря :-)

    ОтговорИзтриване
  10. Preor, радвам се, че наминаваш :))
    Какво е светът без смях :)

    ОтговорИзтриване
  11. Since the island has strict environmental regulations,
    the paphos Car hire requires you to be flexible with your flight arrangements.
    Because of its interlinking economic partnership with Greece, believing that it
    was time to rip off the Band-Aid.

    ОтговорИзтриване