събота, 4 октомври 2014 г.

Липсва ми



Липсва ми приятеля, на когото да кажа

- страх ме е, дали ще успея

а той да ми отвърне

- дай да те прегърна, всичко ще е наред,

- давай , не се бой

и аз да му повярвам безрезервно,

да ме хване за ръка и да се разхождаме дълго

или да седнем на пейката и да говорим безспир,

докато изпразним душите си,

или да мълчим заедно

имах такъв приятел,

а приятелството е безценен дар ..



утре се навършват две години, откакто го загубих

липсва ми...

моят съпруг, който ми беше приятел.



„Светът е толкова пуст, ако виждаш в него само планини, реки и градове.
Но ако знаеш, че някъде има някой, близък на теб, и заедно с него
мълчаливо вървиш през живота, това превръща земното кълбо в обитаема градина.”

„Вилхелм Майстер – години на учение” Гьоте


1 коментар: