неделя, 27 март 2016 г.

за глътка въздух


като ме прободе снощи сърцето, ама хищно някак, викам си - край, отивам си.

май и лявата ми ръка изтръпна.

че и сама в къщи, стана ми едно страшно.

мисля си - като павел чернев ще си отида така изведнъж, като ваньо танов.

мислено казах на децата си, че ги обичам, да не ме забравят; казах на съпруга ми, че идвам

помислих си и за ремонта – пети месец правя ремонт в къщи и доникъде не съм, какво ли ще излезе накрая?

да се обаждам на 112, нали телефонът не бил в ред, обърквали повикванията, не засичали откъде идва сигнала,

туко-виж ми пратили баретите вместо доктор и линейка.

какво да правя – бях чела, че трябвало да се кашля, ами кашлях, изкарах всички фасове от дробовете си.

взе, че ми мина.

и реших – от утре спирам цигарите.

сутринта се събудих – жива съм. вали дъжд, мрачно, но аз дишам.

и поглеждам часовника - 8. ама това 7 ли означава или 9, нали смениха времето.

толкова съм объркана и спяща, а не съм руса по рождение.

и по-добре да си легна отново, то отговорът ще дойде после сам.

в девет пак се събуждам, но пускам телевизора, за да видя верния час – девет е.

рано ли е, късно ли е по новото време - иди разбери.

направих си кафе и седнах пред компютъра. в един момент поглеждам пепелника – три фаса в него, кога съм ги изпушила, нямам спомен.

толкова с добрите намерения.

пък и бях чела, че човек не умира, само съблича тялото си и преминава в друго измерение.

дано скоро не ми се наложи да проверя дали е вярно, ама колкото - толкова.

айде със здраве!


4 коментара:

  1. Няма страшно, наистина просто ще преминем в друго измерение, ще ни бъде леко на душата, няма да тежи тленното ни тяло...защото съм преживяла един микроинфаркт и то в болнично заведение, но не повиках никого и ми мина, още не ме искат там някъде...и вече не ме е страх. :)

    ОтговорИзтриване
  2. дали не вярваме в това, в което ни се иска? всъщност хубаво е, че още не ви искат :)

    ОтговорИзтриване
  3. Мисълта ми, опитът ми да ви успокоя,е че и вас все още не ви искат, дишайте си спокойно, пушете и пийте кафе, смисълът на живота (според скромното ми мнение)е, че не в ограниченията е ключът към всичко. Лека и спокойна вечер, както и нощ.

    ОтговорИзтриване
  4. благодаря ви, непозната, виртуална, доброжелателна, но не се притеснявайте - ползвам блога си като дневник, където си пиша каквото дойде и се надсмивам над себе си - млада и хубава, как ще се затрия :)

    ОтговорИзтриване