петък, 27 март 2015 г.

Germanwings


Не знам за вас, но мен обясненията изобщо не ме успокояват.

Вторият пилот имал психични проблеми, имал любовни неприятности с приятелката си.

Възможно, по живите ходи, но все някой трябва да е отговарял за психичното здраве на

пилотите и да забележи, че нещо не е наред.

И този пилот е немец – е, това ме съкруши най–много.

За мен немците са едни работливи, педантични, отговорни хора, но които може да се вярва.

За мен Германия е най-хубавата, подредена и богата страна на Европа.

Видяла съм улиците, шосетата и аутобаните им,

видяла съм училищата и учителите им,

видяла съм как възпитават кучетата си,

видяла съм подредените им къщи,

видяла съм каква спортна нация са,

видяла съм как работят лекарите и зъболекарите им,

колко е организирана полицията им – всичко излъчва сигурност и надежност.


И изведнъж този немски пилот...

АНДРЕАС ЛУБИЦ - светът няма да го запомни с добро!

Освен, ако излезе някакво неизвестно обстоятелство...


Да си в депресия май не означава да станеш масов убиец.

И да завлечеш със себе си толкова много хора....


Покой за душите на загиналите!

Утеха за близките им!


И как се пътува със самолет занапред?

2 коментара:

  1. Първото, което човек научава от контакта с чужденци и животът извън България е, че хората са хора навсякъде. Има добри и лоши, темпераментни и сдържани, отговорни и безотговорни. А депресията е болест и то сякаш болест на напредналия, западен свят.

    По-спокойно ли щеше да ти е занапред ако беше германец от турски произход, от полски, или друг чужденец?

    Летенето си остава един от най-сигурните методи за транспорт. Ако правилно си спомням на 1.6 млн. полета има 1 катастрофа. Това е страшно малко! И като резултат от тази катастрофа ще се променят някои мерки за сигурност, които ще направят летенето още по-сигурно. Аз поне не бих си правила тревоги.

    ОтговорИзтриване
  2. Да, хората са еднакви навсякъде и не са еднакви.
    В България затворите са препълнени и не достигат, във Финландия са празни и ще ги редуцират.
    За някои народи произшествията са изключение, за други - практика.
    А светът става все по-несигурно място, но да вярваме в доброто!

    ОтговорИзтриване